Gönderen Konu: Bebeğin babası (+18)  (Okunma sayısı 1198 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı M. Aslan

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 2732
  • Cinsiyet: Bay
    • HUNOMOST
Bebeğin babası (+18)
« : 24 Aralık 2005, 02:12:16 »
Kocanızın da doğumda bulunmasını istermisiniz.

Kadın:

-Bir kocam yok malesef..

-Peki erkek arkadaşınız..?

-Erkek arkadaşımda yok..

-Eee peki bu işe ortak olan şahıs.?

-Üzgünüm kimseye bağlı değilim ve yalnız olacağım.

Doğum gerçekleşir ve ebe, kadının yanına gelir.

-Tebrik ederim çok sağlıklı bir kızınız oldu.

-Oh ne kadar mutluyum onu görebilirmiyim..?

-Elbette ama görmeden önce bilmeniz gereken bir şey var.

-Nedir lütfen söyleyin..?

-Eeee bebeğinizin teni biraz koyu açıkcası bebeğiniz bir zenci.

-Ahh evet eşim ve işim yoktu. Üstelik gidecek yerim de yoktu, çok kötü durumdaydım o yüzden bir porno filmde oynamayi kabul etmek zorunda kaldım. Başroldeki erkek zenciydi..

-Ah anlıyorum tabii beni ilgilendirmez. Lütfen kusura bakmayın. Bir nokta daha var.

-Evet lütfen söyleyin başka birşey mi?

-Şeyy. Bebeğin çok güzel lepiska gibi sarışın saçları da var.

-Bakın gerçekten çok zor günlerdi. Filmde tek erkek yoktu. Bir tane de İsveçli erkek vardı.

-Pardon pardon. Gerçekten özür dilerim ben bilmek istersiniz diye düşünmüştüm. Bu soruları sormak istemezdim. Neyse ama.

-Başka ne var lütfen açık konuşun çekinmeyin.

-Pekala. Siz istediniz. Bebeğin gözleri de çekik.

-Hayat bana hiç acımadı. Filmdeki diğer erkek de Çinliydi. Ne yapabilirdim ki?

-Umarım beni bağışlarsınız üstüme vazife olmayan şeylere karışıyorum. İsterseniz artık bebeği görebilirsiniz.

Beraber bebeğin yanına giderler. Kadın mışıl mışıl uyumakta olan bebeğin poposuna bir şaplak indirir. Bebek ağlamaya başlar.

-Neden vurdunuz?

-Ohhhh! Neyse ki normal ağlıyor. Havlayacak diye ödüm koptu!!

Ben oHa diyorum başka da bişey demiyorum.
Follow Aranel__ on Twitter


Çevrimdışı vipercann

  • The Ultimate Driving Machine
  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5371
  • Cinsiyet: Bay
  • İleti kişisi
    • http://www.hunomost.org.tr
Bebeğin babası (+18)
« Yanıtla #1 : 24 Aralık 2005, 12:59:53 »
olum süpermiş bu  ya.... vallahi çok güldüm...





Çevrimdışı Šafak

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 6885
  • Cinsiyet: Bay
    • msd
Bebeğin babası (+18)
« Yanıtla #2 : 24 Aralık 2005, 17:53:19 »
Az öncede "hayvanlı var mı?" yı okuduktan sonra çok komik geldi.

Çevrimdışı basarsoy

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 4235
  • Cinsiyet: Bay
  • Good Souls
Bebeğin babası (+18)
« Yanıtla #3 : 25 Aralık 2005, 01:15:10 »
Alıntı yapılan: Safak_R10
Az öncede "hayvanlı var mı?" yı okuduktan sonra çok komik geldi.

aynen ya! çok güldüm, alsak bu konuyu oraya taşısak...
Başar

Çevrimdışı rocknugur

  • Hunomost
  • İleti: 330
Bebeğin babası (+18)
« Yanıtla #4 : 26 Aralık 2005, 10:21:30 »
anotomi kuralları aykırı olsada komik