Tanrı dağları yaratmış, şöyle bir bakıp "Mükemmel oldu" demiş.
Ağacı yaratmış, bakmış ve "Çok güzel oldu" demiş.
Hayvanları yaratmış "Of, süper oldu elime sağlık" demiş.
Erkeği yaratmış "Heyt be, budur işte" demiş.
Kadını yaratmış... ...biraz durmuş...
...sağına bakmış...
...soluna bakmış
"Neyse bu da makyaj yapar artık naapalım"
demiş

)
ŞAKA ŞAKA ÖYLE DEMEMİŞ.......
Ya ne demiş...
Başka ne diyebilir ki :
"BİRİ SUSTURSUN ŞUNUUUUUUUU"
.......demiş....
* Fıkra benim ya da içinde yer aldığım bi zümrenin görüşlerini yansıtmamaktadır. Sadece fıkradır ve fıkradır.