Gönderen Konu: süper ötesi bişey direk okuyun.hiç düşünmeyin bile.. :)  (Okunma sayısı 1273 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Torque

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5558
  • Cinsiyet: Bay
Adamın biri bara girer ve hemen barmen'e "bana sek bir viski" der,
barmen viskiyi verir.Adam bir dikişte hepsini ağzına atar ve  gargara
yaparak çöpe tükürür sonrada "vay anasını ya" der.
Tekrar barmene döner ve bir viski daha der. Barmen bir viski daha
verir  ve adam yine viskiyle gargara yapar ve tükürür.sonrada yine
"vay anasını  ya"der, ve bir viski daha ister.
Baren bir viski daha verir ve aynı olay tekrarlanır. Bu böyle yedi kez
 devam eder ve barmen sonunda dayanamaz adama sorar;" Beyefendi kusura
 bakmayın ama niye viskiyle gargara yapıp sonrada vay anasını ya
diyosunuz?"
Adamda anlatmaya başlar. Bara geldim tam sizin barın karşısında park
eden arabalar varya, işte onların arasında bir araba girecek kadar bir
 boşluk var ve bir kamyon oraya park etmeye çalışıyordu. Bende gidip
kamyoncuya oraya park edemezsin bu kamyon buraya sığmaz dedim.
Kamyoncuda ben sığdırırım siz kafanızı yormayın dedi. Bende göz var
nizam var bu kamyon buraya sığmaz dedim.Kamyoncu birazda sinirlenerek
sanane kardeşim ben bu kamyonu buraya sokarım sen bak işine dedi. Ben
yine olmaz kardeşim sığmaz deyince adam iyice sinirlendi ve ben bu
kamyonu buraya sokarsam senin ağzına sıçıyım mı lan dedi.
Bir viski  daha versene barmen vay anasını ya...

Çevrimdışı capon murat

  • Hunomost
  • İleti: 1095
    • http://www.muratbozkurt.com.tr
süper ötesi bişey direk okuyun.hiç düşünmeyin bile.. :)
« Yanıtla #1 : 26 Kasım 2005, 18:26:30 »
hobili hobili hobili hobili hobili hobili hobili...  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
puahahahahahh... saol onur...
bulgarca şart..

Çevrimdışı Šafak

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 6885
  • Cinsiyet: Bay
    • msd
süper ötesi bişey direk okuyun.hiç düşünmeyin bile.. :)
« Yanıtla #2 : 26 Kasım 2005, 18:51:24 »
Harika :lol:

Çevrimdışı M. Aslan

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 2732
  • Cinsiyet: Bay
    • HUNOMOST
süper ötesi bişey direk okuyun.hiç düşünmeyin bile.. :)
« Yanıtla #3 : 26 Kasım 2005, 22:00:37 »
müthiş
Follow Aranel__ on Twitter


Çevrimdışı zgrw

  • Hunomost
  • İleti: 25
süper ötesi bişey direk okuyun.hiç düşünmeyin bile.. :)
« Yanıtla #4 : 27 Kasım 2005, 01:40:59 »
sonnun böyle olacağını beklemiyodum :D sürpriz oldu ve güzeldi :)
Özgür Pekçağlıyan
Bilg.Müh.3
Çankaya Üniversitesi Go-Kart Topluluğu Yöentim Kurulu Bşk.Yrd.
www.gokart-tr.com

Çevrimdışı aNTRoPiN GTi

  • Hunomost
  • İleti: 207
    • http://www.ophell.com
süper ötesi bişey direk okuyun.hiç düşünmeyin bile.. :)
« Yanıtla #5 : 27 Kasım 2005, 04:18:24 »
puhahahaha zuhahahhaha nedıyeyım ya kamyoncularla saka olmaz  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:   guzeldi
THe HoRRoR GRaNDeuR
               KeNaN BaBaoĞLu