>Memleketin tekinde 3 kere camiye gitmeyeni idam ediyolarmış. Ama bu
>arada idam edilmeden önce 3 dileğini yerine getiriyolarmış. Adamın
>teki 3 kere gitmemiş. İdam edilmeden önce sormuşlar; "1. dileğin
>ne?" Adam; "Vezirin karısını s.kicem" demiş. Vezir "Olmaz" dese de
>padişah; "Mecbur" demiş. Daha sonra "2. dileğin ne?" demişler. Adam;
>"Padişahın karısını s.kicem" demiş. Padişah "Hayır" demiş. Ama
>herkes itiraz edince mecbur kalmış. "Son dileğin ne?" demişler.
>Adam, bi vezirin götüne bakıyomuş, bi padisahın. Vezir bakmış göt
>elden gidiyo; "Ben bunu sanki camide gördüm gibi geldi" demiş.
>Padişah da ordan "Ne gibisi lan! Yanımda kılıyodu" demiş.