abi yaa bu cok eski ve super bi olay.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ben bunu
duydugumda lise2 felandı.. rahat bi' 6 yıl olmustur.. ders fizikti.. hoca herseyi
bu guzelim ornekle ozetlemisti.. hic unutmam!
ellerine saglık onur tekrar hatırlattıgın ve guldurdugun icin!!