Gönderen Konu: Annelerimizden ne öğrendik?  (Okunma sayısı 931 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Torque

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5558
  • Cinsiyet: Bay
Annelerimizden ne öğrendik?
« : 17 Kasım 2005, 21:59:40 »
IYI YAPILMIŞ BIR IŞI TAKDIR ETMEYI:
>>>>              "Bana bakin, çıkın birbirinizi dışarda
gebertin, evi daha yeni temizledim...!!!"
>>>>
>>>>              DUALARIN GUCUNU:
>>>>              "Yat kalk dua et ki baban müzik setinin
bozulduğunu farketmedi..."
>>>>
>>>>              ZAMANA KARŞI YARIŞMAYI:
>>>>              "O oyuncaklarını topla yoksa bi tekme
attığım gibi hepsini karşı sahilden toplarsin.."
>>>>
>>>>              MANTIKLI DÜŞÜNMEYI:
>>>>              "Ben öyle dıyosam öyledir...!!!"
>>>>
>>>>              İLERİ GÖRÜŞLÜ OLMAYI:
>>>>              "Çıkmadan Önce temiz bi Çamaşır giy.. yolda
Allah korusun başına bişi gelir kirli çamaşırla etrafa rezil olursun."
>>>>
>>>>              HAYATIN TRAJIKOMIK YANLARINI:
>>>>              "Sen daha orda gülmeye devam et, birazdan
ben seni tam güldürücem... "
>>>>
>>>>              HAYATIN ÇELİŞKILERLE DOLU OLDUĞUNU:
>>>>              "Kapa çenenı ve çorbanı iç ..!!"
>>>>
>>>>              DAYANIKLI OLMAYI:
>>>>              " O ıspanak bitene kadar sofradan kalkmak
YOK..!!!"
>>>>
>>>>              HAVA RAPORU TAHMINI YAPMAYI:
>>>>              " Şu dağınıklığa bak... yabancı biri görse
odanın ortasından kasırga geçmiş sanır..."
>>>>
>>>>              ABARTMAYI:
>>>>              "Sana 500 bin defa söyledim kirli
ayakkabılarinla içeri yürüme diye..!!"
>>>>
>>>>              DAVRANIŞ PSİKOLOJİSİNİ:
>>>>              "Babana çekiceĞine biraz bana çekseydin
noolurdu ..."
>>>>
>>>>              OLAĞANÜSTÜ DURUMLARA HAZIRLIKLI OLMAYI:
>>>>              "Dinleme bakalım anne sözü dinlemee...!!!
'Kafana meteor düşücek kenara çekil' diye bağırsam onu bile dinlemezsin di
mi......!!!!"
>>>>
>>>>              KISKANMAYI:
>>>>              " Dünyada senin annen baban gibi mükemmel bi
aileye sahip olmayan kaç milyon çocuk var biliyo musun..."
>>>>
>>>>              SABIRLI OLMAYI;
>>>>              "Baban eve gelsin, sen görürsün''
>>>>
>>>>
>>>>              HAKKIMIZI ALACAĞIMIZI;
>>>>              "Eve vardığımızda ben bilirim sana yapacağımı"
>>>>
>>>>
>>>>              DİYALOG KURMAYI;
>>>>              "Sana bir şey sorduğumda cevap ver...!!"
>>>>              "Ne söyleyeyim anne?"
>>>>              "Sus!! Bana cevap verme!!!"
>>>>
>>>>
>>>>              TIP BİLGİLERİNİ;
>>>>              "Gözlerini şaşı yaparken bir gün öyle
>>>>              kalıvereceksin, göreceksin gününü"
>>>>
>>>>
>>>>              OLGUN OLMAYI;
>>>>              "Bu tabağın hepsini bitirmezsen asla
büyüyemezsin."
>>>>
>>>>
>>>>              GENETİK BİLGİLERİ;
>>>>              "Sen de o lanet olası babana çektin."
>>>>
>>>>              BİLGELİĞİ;
>>>>              "Benim yaşıma gel de anlarsın o zaman."
>>>>
>>>>              V E ...
>>>>              ADALETİ;
>>>>              "Bir gün senin de çocukların olacak..
inşallah onlar da sana senin şimdi bana yaptıklarını yaparlar..."


Çevrimdışı Torque

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5558
  • Cinsiyet: Bay
Annelerimizden ne öğrendik?
« Yanıtla #2 : 17 Kasım 2005, 22:38:26 »
Alıntı yapılan: r@nin
bu lafların kıymetini bilin beyler........
 :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(
+1
Aslında genele yaziimmi diye düşünmedim değil. :D