Gönderen Konu: Tabu Tabu Kesin Öyledir :D  (Okunma sayısı 1123 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı M. Aslan

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 2732
  • Cinsiyet: Bay
    • HUNOMOST
Tabu Tabu Kesin Öyledir :D
« : 18 Kasım 2005, 19:37:39 »
TABU, EN YENiLER  :wink: )]]



    > >Kelime : 1 Nisan
>> >- Abi, 31 Mart'tan sonra ne gelir ?
>> >- 32 Mart
>> >- Harbiden bravo yani... Senin gibi lama'dan baska cevap
>> >    beklenemezdi zaten..
>> >
>> >
>> >Kelime: Kabarmak
>> >- Abi, simdi maddeler ısınınca nolur
>> >- Genlesir
>> >- Ha tamam, simdi pasta yapmak icin ne lazim
>> >- Krema
>> >- Başka, pastanin eski hali ne oluyo
>> >- Kek
>> >- Tamam, simdi annen kek yapiyo, diyo ki bu kek artik
>> >   "bisey oldu,... aliyim " diyo... Ne der orda?  Genlesme anlamina
>> >geliyo
>> >- Genlesti.
>> >- Hayir lann,... genlesti anlamina geliyo...
>> >- Eeee, genlesti iste
>> >- Ulan senin anan bu kek genlesti artik alip yiyelim mi diyo :?  
>> >    (10 saniye sessizlik)
>> >-
>>Eveet...
>> >- Ben oynamiyom bunla yaa...
>> >
>> >
>> >Kelime: Bodur
>> >- Akdenizin bitki örtüsü nasildir?
>> >- Maki
>> >- Peki, nasildir yani?
>> >- Kislar ilik ve yagmurlu...
>> >- Pu ha ha ha...!?!
>> >
>> >
>> >Kelime: Kafeinsiz Kahve
>> >    (Son saniyeler)
>> >- Yuhhh be, bunu nasıl anlatacam. pas.
>> >
>> >    (Zaman biter)
>> >- Kelime neydi?
>> >- Kefensiz kahpe...
>> >- Neeee???
>> >- Pardon,.. kefensiz kahve...
>> >   (Digerleri karta bakar, grup kopar)
>> >
>> >
>> >Kelime: Masaj
>> >- Bazen seks bununla baslar..
>> >- 21 pare top atisi
>> >- ?!!!
>> >
>> >
>> >Kelime: Gardiyan
>> >- Ya hani kapalı bi mekanda calışıyorlar
>> >- Bekçi
>> >- Ya hayır ya, hani herkes korkar bunlardan
>> >- Patron, müfettiş
>> >- Ya geri
>>zekalı mısınız bee... hani düdükleri
>> >vardır?
>> >- Antrenör
>> >- Ulen öküz herifler
>> >- Sen kime öküz diyon ya......
>> >
>> >
>> >
>> >Kelime: İstiklal Marşı
>> >Anlatan (kiz); - Yaaa.. hani bizim için çok önemli, en önemli
>> >     seylerden biri..
>> >Cevaplayan (erkek); - Bekaret?!
>> >
>> >
>> >
>> >Kelime : Sanatçi
>> >- Hani bööle, Tarkan gibi bisi...
>> >- ibne !!
>> >- Ayy,  çok hayvansin, Murat..
>> >
>> >
>> >
>> >Kelime: Kokteyl
>> >- Bazilari evlenmeden once verir
>> >-  :shock: !!!???
>> >
>> >
>> >Kelime: Dergah
>> >- Hani böyle insanlar ulvi bir amaç icin bir araya gelir ayni
>> >mekanda
>> >- Grup seks
>> >- Çarpilirsin valla.
>> >- Ha tamam, trafo
>> >- Ohaa..
>> >    ( Topluluk iptal )
>> >
>> >
>> >Kelime:
>>Manti
>> >- Hani biz toplanip yapariz, partisini veririz..
>> >- Seks!!
>> >- Ne zaman yaptik ya!  Ben niye kacirdim ?
>> >
>> >
>> >
>> >Kelime: Telepati
>> >- Hepimizde var çalar ya da hani izleriz biz bunu, h atta ayni
>> >baslayan bi program var, igrenc falan......
>> >- Telefon, Televizyon, Televole, tele?
>> >- Tamam, ... bi de kedilerin ayagina ne denir; kes birlestir
onlari...
>> >- Volepati?
>> >- Yuhhh!!
>> >
>> >
>> >
>> >Kelime: Uçak
>> >- Havada uçar ya..
>> >- Leylek
>> >- Yok bunun kanatlari var
>> >- Ulen, leylegin yok mu ?
>> >
>> >
>> >
>> >Kelime: Yoyo
>> >- Ya simdi hani böyle var ya... Hani böyle asagi y ukari
>> >sallarlar,...
>> >    bi dakka ya, ben burda anlatirken sen benim telefonumu
>>mu
>> >    karistiriyosun!!!
>> >- Yoooo
>> >- Hahhh, simdi alin bu heceyi ikiyle çarpin!
>> >- Yo-yoooo!!!!!
>> >- Aferim, lannn...
>> >
>> >
>> >
>> >Kelime: Horoz
>> >- Hani abi gece yatariz, sonra dalariz... yaniiii, nasil anlatsam...
>> >- Rüya mı, abi?
>> >- Yok degil... Hani sonra ise gitmeniz gerekir..
>> >- Uyaniriz..
>> >- Hahhhh,... Nasil uyanırız, abi.  :?
>> >- Telasla uyanırız, geç kalmışızdır, alarmla uya nırız.... Sürer
>> >gider bu. (Uzun sure sessiz kalir, kasilir eleman.)
>> >- Amannnn, ne kasiyorum ya,... Civcivin babası ?.
>> >- Horozzzzz!.
>> >- Tam isabet...
>> >
>> >
>> >
>> >Kelime : Uyurgezer
>> >Kız : Bak hani ben gece yataktan kalkıyorum dolaşıyorum,
>> >          yemek yiyorum, ama naap'tıgımı bilmiyorum
>>filan.
>> >Erkek : (Suratina bakarak)  Ohaa! obez !!!
>> >(Topluluk : mu-hah-ha-ha)
>> >Kız : igrençsin... Konusmuyorum...
Follow Aranel__ on Twitter


Çevrimdışı aLPeR

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 1756
  • Cinsiyet: Bay
  • what if?
Tabu Tabu Kesin Öyledir :D
« Yanıtla #1 : 18 Kasım 2005, 21:17:07 »
Süpermiş ya sandalyeden atıodum kendimi  :lol:

Çevrimdışı TekTunc

  • Hunomost
  • İleti: 374
Tabu Tabu Kesin Öyledir :D
« Yanıtla #2 : 18 Kasım 2005, 21:21:49 »
evlenmeden once verilen sey kismini okurken agzimdaki kolayi fiskirtmak suretiyle monitoru batirdim cok sagol maslan cok guldum  :lol:

Çevrimdışı M. Aslan

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 2732
  • Cinsiyet: Bay
    • HUNOMOST
Tabu Tabu Kesin Öyledir :D
« Yanıtla #3 : 18 Kasım 2005, 21:27:00 »
saol ne demek (monitör bozuldumu yoqsa :? )
Follow Aranel__ on Twitter


Çevrimdışı TekTunc

  • Hunomost
  • İleti: 374
Tabu Tabu Kesin Öyledir :D
« Yanıtla #4 : 18 Kasım 2005, 21:32:10 »
Alıntı yapılan: maslan
(monitör bozuldumu yoqsa :? )

galiba sevdi kolayi  :lol: ekran biraz lekelendi ama silince bisi kalmadi :P