Camı Açmam Hocam
>
>Öğretmen derste Ahmet'e sorar;
>-Çocuğum hava çok sıcak naparsın ?
>-Camı açarım hocam..
>-otur len sıfır !
>Mehmet'e sorar..
>-Camı açarım hocam napayım ?
>-otur sana da sıfır !
> Ali'ye sorar..
>-Sizden izin alıp ceketimi çıkarırım hocam..
>-daha sıcak oğlum daha sıcak !
>-gravatımı gevşetirim hocam..
>-Oğlum Ali yanıyorsun yanıyorsun çok sıcak !
>-Gömleğimi çıkarırım hocam..
>-Yaw yanıyor ortalık sıcaktan duramıyorsun..
>-Hmm..Pantolonumu çıkarırım hocam..
>-Yaw Ali evladım, öyle bir sıcakki cehennem azabı gibi.. nefes
>alamıyorsun.. naparsın oğlum !
>Ali dayanamaz..
>-donumu indiririm g**ümü s**tiririm yine de o camı açmam hocam !!