Gönderen Konu: agam  (Okunma sayısı 1169 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Torque

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5558
  • Cinsiyet: Bay
agam
« : 21 Kasım 2005, 14:52:32 »
Doğu illerindeki bir ağanın en büyük zevki, kar üzerine çişiyle
imzasını atmakmış.
Bu nedenle kar yağmaya başladığı andan itibaren köyde hayvanlar
dahil hiç kimse sokağa çıkamazmış. Kar biraz
kalınlaşınca, ağa sırtına kurkunu giyer ve koy meydanına gelirmiş.
Yanında da en yakin yardımcısı Haso.
ağa sırtını köye doğru döner sonra sorarmış:
"-Ula Hasso, ahali bakiy mi?"
Hasso cevap verirmiş:
"-Evet ağam, hepisi de bir olmuş,pencerelerden bakir.
ağa çişiyle karin üzerine imzasını atarmış, "Abdullah Cizrelioğlu"
sonrada bir nokta koyarmış ve sorarmış:
"-Hala bakirler mi lo?"
"-He ağam, hem bakirler hem de çılgın gibim alkışlirler."
Her sene ayni tören sürermiş. Aradan 7 yıl geçmiş. ağa yine kar
tuttuktan sonra çıkmış koy meydanına. Sormuş Hasso'ya:
"-Ahali bakir mi?"
"-He ağam bakirler, kopekler, kediler bile camdadir.
ağa adini yazmaya başlamış "Abdullah" diye. "Cizreli" demiş ki,
kalakalmış,çünkü yas gereği prostat.
Halka rezil olmak var..Alçak sesle Hasso'ya sormuş:
"-Bakirler mi?"
"-He ağam bakirler de, sen ne diye durdin ki ogle?
ağa çaresiz
"-Ula gel yanıma, arkanı don ahaliye, tamamla sunu." diye emretmiş.
Hasso bir an durmuş, sonra çişini yapmaya hazırlanmış ve ağanın
kulağına eğilmiş :
"-ağam.." demiş haso..,
"-Kırk yıldir kafama vurdin salak dedin,sırtima vurdun aptal dedin.
He bu kulun okumayı yazmayı sökemedi ki,
ucunu tut da yazının devamını sen yaz...

Çevrimdışı M. Aslan

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 2732
  • Cinsiyet: Bay
    • HUNOMOST
agam
« Yanıtla #1 : 21 Kasım 2005, 18:26:48 »
puahahahhaa :D :D  :D
Follow Aranel__ on Twitter


Çevrimdışı vipercann

  • The Ultimate Driving Machine
  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5371
  • Cinsiyet: Bay
  • İleti kişisi
    • http://www.hunomost.org.tr
agam
« Yanıtla #2 : 21 Kasım 2005, 22:04:25 »
buda güsel.. onur kendsini aşıon...





Çevrimdışı Torque

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5558
  • Cinsiyet: Bay
agam
« Yanıtla #3 : 21 Kasım 2005, 22:45:03 »
olm dedim ya bunların ardı arkası kesilmicek.okumayanlara soradan çok yığılcak ama bi tek ona üzülüyorum.hakettiği değeri alamıcak topiclerim.. :?

Çevrimdışı Šafak

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 6885
  • Cinsiyet: Bay
    • msd
agam
« Yanıtla #4 : 22 Kasım 2005, 17:48:59 »
Onur sakın öyle düşünme. Bence hakettiği değeri aldığı gönderilen teşekkür meajlarıyla değil sayfanın görüntülenme sayısıyla da ilgilidir ;)

Bu arada çok kral fıkraymış :lol:

Çevrimdışı Torque

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5558
  • Cinsiyet: Bay
agam
« Yanıtla #5 : 23 Kasım 2005, 17:38:09 »
Alıntı yapılan: Safak_X7FMC
Onur sakın öyle düşünme. Bence hakettiği değeri aldığı gönderilen teşekkür meajlarıyla değil sayfanın görüntülenme sayısıyla da ilgilidir ;)

Bu arada çok kral fıkraymış :lol:
eywallah kardeşim..

Çevrimdışı zgrw

  • Hunomost
  • İleti: 25
agam
« Yanıtla #6 : 24 Kasım 2005, 00:37:41 »
bu baya iyiymiş :D
Özgür Pekçağlıyan
Bilg.Müh.3
Çankaya Üniversitesi Go-Kart Topluluğu Yöentim Kurulu Bşk.Yrd.
www.gokart-tr.com