Gönderen Konu: Bir Kız Bilgisayar Alırsa...  (Okunma sayısı 1928 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı zgrw

  • Hunomost
  • İleti: 25
Bir Kız Bilgisayar Alırsa...
« : 24 Kasım 2005, 00:28:07 »
Kiz: Alo
ErkeKiz: Alo naber?
Kiz: Iyi sen
Erkek: Iyi , hayirdir ?
Kiz: Ya Gökhan yeni bilgisayar aldim, bana ögretsene su mereti kullanmayi
Erkek: Peki bi açta sen önce
Kiz: Nasil açiliyo
Erkek: Power dügmesine bas
Kiz: Ee bastim bisey gözükmüyo
Erkek: Monitorü açtin mi ?
Kiz: Haa bekle açiim
...( yarim saat sonra )
Kiz: Olm niye kapadin teli ??
Erkek: Ee kesildi sandim ?!
Kiz: Monitorü aç dedin anca açtik evde tornavida kalmamis gittim bi de
tornavida aldim, o sirada bi de tirnagim kirildi çok aciyo
Erkek: Naptin kizim sen manyak misin ??
Kiz: Monitorü açtimda nasil bisey gözükecek onu anlamadim ne anlami vardi ?
Erkek: Off sen onu kapa sonra beni ara ...
Kiz: Ya sen de... bi kapa bi aç!
...( 20 dakka sonra )
Kiz: Ay of kapadim
Erkek: Simdi açtim
Kiz: Neeaa yine mi ?
Erkek: Hayir onun da power dügmesine bassan
Kiz: Ya 1 saat bosuna mi ugastirdin beni ?
Erkek: Sen kendin ugrastin ben bisey demedim
Kiz: Neyse giriyo windows a ..
Erkek: Oooo windows bilirmiyiz )
Kiz: Biliorum biseyler heralde
Erkek: Girdi mi ?
Kiz: Girdi
Erkek: Ee ne istiosun ne ögretiim ?
Kiz: Yaaa ben nete girmek istiyorum nasi giricem?
Erkek: Senin modemin var mi ?
Kiz: Yok ben de o dediginden
Erkek: Sende diil bilgisayarda olcak zaten!
Kiz: Bilmem var mi??
Erkek: Off off bak simdi orda bilgisayarim yazan bi ikon var
Kiz: Ne var , ne var ??
Erkek: Ikon ikon , sen annamazsin ki simdi ... logo gibi bisey
Kiz: Heh var noldu ?
Erkek: Ona sag tusla tikla
Kiz: Sag tusuna basiyorum bisey olmuyo
Erkek: Nasil olmaz bas bi hemen açilacak ??
Kiz: Ee sag tusuna basiyorum klavyede bisey olmuyo
Erkek: Hayir fareyle tiklican
Kiz: Ayyy ben fare mare ellemem !!
Erkek: Offf bilgisayarin faresi mouse be mouse varya hani böle iki tuslu !
Kiz: Heeee ( d|l|l| d|l|l| ) ay bekle cebim çaliyo
Erkek: Cebine alarmi taktin ehehehhe
Kiz: Igrençsin !!!
( Arka Plan : Alo , aaaaaa Pino naber canim , bende iyiim nolsun , hiç
iste bilgisayar aldik gökhan onu anlatiyodu, ay sapikmisin telefonda
anlatiyo ne özel dersi, hadi çocuk bekliyo simdi bekletmiim sonra konusuruz
öptüm byebye )
Kiz: Heh geldim
Erkek: Hosgeldin bittimi konusman
Kiz: Evet kisa kestim , e nerde kaldik ?
Erkek: Simdi sen soganlari rendeliyodun ben de sosu firina veriodum
Kiz: Ne diosun sen ya ?!
Erkek: Nerde kalcaz sana fareyi anlatiyodum
Kiz: Heh anlat gerisini ben tikladim
Erkek: Orda gir özelliklere bak bi tane telefon resmi varmi yokmu
Kiz: Var da biraz eski bir telefon
Erkek: Tövbe tövbe!!!! resim o kizim eski yeni ne farkeder, simdi çevirmeli aga gir
Kiz: Neye neye ?
Erkek: Off bilgisayarima bu sefer sol tusla iki kez tikla, aman dikkat fareyle tikla
Kiz: Ben ***** miyim ??
Erkek: Yok ben sadece söliim dedim
Kiz: Eee noldu tikladim ?
Erkek: Simdi kapa
Kiz: Niye açtirdin o zaman ??
Erkek: Bastan al
Kiz: Manyak misin sen ya ??
Erkek: Açtin mi ?
Kiz: Açtim
Erkek: Tamam sen bekle ben biseyler yiip geliyorum
...( 15 dakka sonra )
Erkek: Ben geldim kizim orda misin hala ??
(hmmm evet bence de, ya mango güzel de pahali biraz hmm ya ay dur
gökhan geldi galiba hadi öptüm baay ) geldim geldim.
Erkek: Heh geldin sinir sey napiim simdi hadi çabuk ol çikicam kizlarla
Kiz: Nereye ?
Erkek: Sana ne ya hadi !!!
Kiz: Iyi peki
Erkek: Orda çevirmeli ag diye bisey var ona çift tikla
Kiz: Tikladim
Erkek: Orda yeni baglanti yap var hepsine ileri ileri diyerek geç
Kiz: Ileri, ileri e geçmiyo bu
Erkek: Ya offf, Tiklican be tiklican !!
Kiz: Hee tamam
Erkek: Ee noldu simdi ? o yeni çikan seyi aç
Kiz: Açtim
Erkek: Telefon numarasi yazilan yere 146 yaz
Kiz: Yazmam
Erkek: Niye ?!
Kiz: Porno sitesi di mi orasi çok adisin !!
Erkek: Ya kizim internete girmedin ki ?!
Kiz: Girdim ya
Erkek: Girmedin daha !
Kiz: Sallama be !!
Erkek: Offf !!! oraya 146 yaz baglana tikla öle giricen
Kiz: Hee peki bak kötü bisey varsa ..
Erkek: Yok be yok !!
Kiz: Ee baglan dedim baplanmiyo
Erkek: Telefon hatti açik ondan
Kiz: Hattimi kim açmis ??
Erkek: Ben
Kiz: Niye açtin ?
Erkek: Yahu telefonla konusuyoruz ya
Kiz: Internete telefonla mi giriliyo
Erkek: Evet öyle biraz
Kiz: Hmm ozaman kapa da giriim
Erkek: Hadi kapatiyorum gir, giremezsen ara
Kiz: Ben aramam sen ara
Erkek: Yahu ben niye ariim ??
Kiz: Iyi be tamam! of! görüsürüz bay
Erkek: Bye

www.paticik.com kaynağından alıntıdır
Özgür Pekçağlıyan
Bilg.Müh.3
Çankaya Üniversitesi Go-Kart Topluluğu Yöentim Kurulu Bşk.Yrd.
www.gokart-tr.com

Çevrimdışı aLPeR

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 1756
  • Cinsiyet: Bay
  • what if?
Bir Kız Bilgisayar Alırsa...
« Yanıtla #1 : 24 Kasım 2005, 00:42:16 »
Çok Kralmış. Da yakında feminist bi saldırı olursa foruma şaşmıcam
 :lol:   :lol:  :lol:  :lol:

Çevrimdışı zgrw

  • Hunomost
  • İleti: 25
Bir Kız Bilgisayar Alırsa...
« Yanıtla #2 : 24 Kasım 2005, 00:58:02 »
evet olabilir :) bunun bi altındaki topcide bankamatikler ve kızlar ile ilgiliydi :) bence her türli feminist duruma hazırlanmak lazım :)
Özgür Pekçağlıyan
Bilg.Müh.3
Çankaya Üniversitesi Go-Kart Topluluğu Yöentim Kurulu Bşk.Yrd.
www.gokart-tr.com

Çevrimdışı Šafak

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 6885
  • Cinsiyet: Bay
    • msd
Bir Kız Bilgisayar Alırsa...
« Yanıtla #3 : 24 Kasım 2005, 01:01:44 »
Onlarda bizimle ilgili konular açıyor, karşıklıklı geçinip gidiyoruz :)

Çevrimdışı axx

  • Hunomost
  • İleti: 7
    • http://kodlayalim.com
Bir Kız Bilgisayar Alırsa...
« Yanıtla #4 : 24 Kasım 2005, 01:34:42 »
evet kesinlikle doğru derrrrrmişim ehehe :P 8)
Çağlar Duman | Bilg. Müh. | 3.Sınıf
Çankaya Üniversitesi Go-Kart Topluluğu [Webmaster] | www.gokart-tr.com

Çevrimdışı TekTunc

  • Hunomost
  • İleti: 374
Bir Kız Bilgisayar Alırsa...
« Yanıtla #5 : 24 Kasım 2005, 13:35:39 »
kizlara baya yüklendik ya :P  sanki bi firtina oncesi sessizlik varmis gibi oldu :P  ama cok güzelmis ya cok guldum okurken :lol:

Çevrimdışı vipercann

  • The Ultimate Driving Machine
  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5371
  • Cinsiyet: Bay
  • İleti kişisi
    • http://www.hunomost.org.tr
Bir Kız Bilgisayar Alırsa...
« Yanıtla #6 : 24 Kasım 2005, 13:53:42 »
abicim bu forumda ve diğer bütün forumlarda böle şeyler var...  alaınganlık göserecek bişe yoıjk zaten... varsa erkelerle ilgili böle şeyler okuyup gülelim :)





Çevrimdışı oslemm

  • Hunomost
  • İleti: 38
    • http://varyans.com
Bir Kız Bilgisayar Alırsa...
« Yanıtla #7 : 24 Kasım 2005, 15:09:47 »
:D  :D  çok guldum ya guselmiş gercekten
bende size bizim universitede bilgisayarların yeni kullanılmaya basladıgı sıralarda bi arastırma gorevlisinin yaptıgını anlatayım

bahsi gecen arkadas bilgisayarın basına oturup biseyler yazıo bi yerde takılıyo ve hocasını arıyor "hocam ben bunları bunları yaptım simdi ne yapayım" diyo
hoca da "sen save et ben gelince bakarım" diyo aradan bi saat falan gecince hoca odaya geliyo bi bakıyo ki arastırma gorevlisi vatandas dikkatli dikkatli ekranı seyrediyor şaşırıyo dayanamıyo soruyo "çocugum napıyosun"  diye;aldıgı cevap
"ee hocam dediniz ya sen seyret ben gelince bakarım dy ben de ekranı seyrediyom"    
 :)  
yani boyle seyler oluyo arkadaslar yadırgamamak gerek

 ben kenana ATM kuyrugunda " bi kız bilgisayar alırsa" başlıkı yazıyı anlatırken bir bayan anlattı ve gercekten yasandıgını soyledi ben onun yalancısıyım ama arastırma gorevlisi erkek miydi bayan mı bilmiyorum  :wink:
özlem

Çevrimdışı zgrw

  • Hunomost
  • İleti: 25
Bir Kız Bilgisayar Alırsa...
« Yanıtla #8 : 25 Kasım 2005, 00:15:43 »
o kişiyi araştırma görevlisi yapan şahsiyete acırım açıkçası :)
Özgür Pekçağlıyan
Bilg.Müh.3
Çankaya Üniversitesi Go-Kart Topluluğu Yöentim Kurulu Bşk.Yrd.
www.gokart-tr.com

Çevrimdışı aNTRoPiN GTi

  • Hunomost
  • İleti: 207
    • http://www.ophell.com
Bir Kız Bilgisayar Alırsa...
« Yanıtla #9 : 25 Kasım 2005, 11:34:20 »
ooo arastırma gorevlısı bayan dı yaw
THe HoRRoR GRaNDeuR
               KeNaN BaBaoĞLu