Gönderen Konu: Bir ayrılık hikayesi :)  (Okunma sayısı 1302 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı duygu

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 2793
  • Cinsiyet: Bayan
Bir ayrılık hikayesi :)
« : 25 Kasım 2005, 21:05:36 »
Sevgili Eşime
7 senelik  evliliğimizde sana iyi bir eş olmaya çalıştım ve zannedersem de oldum,
ama hiçbir zaman senden bunun karşılığını görmedim.

Hele şu son iki hafta benim için bir cehennemden farksızdı.

Bugün patronun beni arayıp senin bugün işten ayrıldığını söylediğinde bu artık bardağı taşıran son damla olmuştu.

Geçen hafta eve geldiğinde, ne saçlarımdaki değişikliğin ne de senin en sevdiğin yemeği pişirdiğimin farkına
bile varmadın, hatta senin için kendime yeni aldığım geceliği bile giydiğimi
farketmedin.

Ama sen ne yaptın? eve geldin, iki dakika içinde yemeği mideye indirdin, televizyonda maç seyrettin ve gidip yattın.

Artık ne bana beni sevdiğini söylüyorsun ne de bana
dokunuyorsun, hiç ama hiçbir şey yapmıyorsun.

Sen ya beni aldatıyorsun ya da beni artık eskisi
gibi sevmiyorsun.

işte bu yüzden artık seni
TERKEDİYORUM.

NOT: Lütfen beni aramaya kalkma, ERKEK KARDEŞİNLE
beraberim ve sana hayatında mutluluklar dilerim.!!!!




Sevgili eski Karıma,
inan yazdığın bu mektuptan başka, hiç ama hiçbir şey beni bu
kadar sevindirmezdi.

Evet doğru, 7 Yıldır evliydik, ama iyi bir eş olmak dışında, bana her şeyi yaptın.

Tamam çok fazla spor programları seyrediyordum, çünkü senin dırdırlarını
 ancak bu şekilde biraz olsun duymamazlıktan geliyordum, ama bu bile fayda etmiyordu.

Tabiki geçen hafta saçlarını neredeyse tamamen kestirip tam bir erkeğe ,benzediğinin farkına varmıştım!

Tam "aynı Erkeğe benzemişsin diyecektim ki,aklıma annemin bir sözü geldi;
EĞER AĞZINI GÜZEL BİR SÖZ SÖYLEMEK İÇİN AÇMIYACAKSAN, HİÇ AÇMA"

Senin en sevdiğin yemeği yaptım" derken galiba sen beni kardeşimle
karıştırmıştın, çünkü o yaptığın yemek benim hiç sevmediğim bir
yemekti!!

Ben yatmaya giderken üzerinde yeni ve çok seksi bir gecelik vardı
tamam,ama üzerinde hala etiketi duruyordu, ve inşallah bu bir tesadüftür ama,
geceliğin fiyatı 49.99'du ve o gün kardeşim benden tam 50£ borç ,almıstı????

Ama biliyor musun bütün bunlara rağmen ben seni hep sevmiştim, ve herşeyin ,
birgün güzel olucağını, değişiceğini ve mutlu olucağımızı umuyordum.

İşten ayrılmamın sebebine gelince, o gün Lotto'da tam 10 Milyon Euro kazandığımı öğrenmiştim,
hemen Patrona çıkıp istifamı verdim veikimiz için Jamayka'ya iki bilet aldım,
ama eve geldiğimde sen bir mektup bırakıp gitmiştin.

Belki de bu olayların böyle gelişmesinin bir sebebi vardı ve böyle olması gerekiyordu.

Dilerim seçtiğin ve her zaman hayalını kurduğun bu hayatta mutlu olursun.

Avukatımın dediğine göre "bıraktığın bu mektuptan sonra, benden hiç bir nafaka talep etmeye hakkın yokmuş!!!

Nerdeysen orda kal!!!

NOT: Bu seni ne kadar ilgilendirir bilmiyorum ama, adı Carl olan kardeşim bir zamanlar Carla idi...

İmza: o şimdi çok zengin ve KUŞLAR KADAR HÜR!!!!


'Peace has never come from dropping bombs. Real peace comes from enlightenment and educating people to behave more in a divine manner.'    Carlos Santana

Çevrimdışı aLPeR

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 1756
  • Cinsiyet: Bay
  • what if?
Bir ayrılık hikayesi :)
« Yanıtla #1 : 25 Kasım 2005, 21:25:35 »
Güzelmiş!!!
Gelişme var  :P

Çevrimdışı oslemm

  • Hunomost
  • İleti: 38
    • http://varyans.com
Bir ayrılık hikayesi :)
« Yanıtla #2 : 25 Kasım 2005, 22:23:26 »
supperr  :D :D  :D
saol duygu
özlem

Çevrimdışı vipercann

  • The Ultimate Driving Machine
  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5371
  • Cinsiyet: Bay
  • İleti kişisi
    • http://www.hunomost.org.tr
Bir ayrılık hikayesi :)
« Yanıtla #3 : 25 Kasım 2005, 22:27:07 »
süpermiş bu ya :D





Çevrimdışı M. Aslan

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 2732
  • Cinsiyet: Bay
    • HUNOMOST
Bir ayrılık hikayesi :)
« Yanıtla #4 : 25 Kasım 2005, 23:13:13 »
çook güzel :D
Follow Aranel__ on Twitter


Çevrimdışı zgrw

  • Hunomost
  • İleti: 25
Bir ayrılık hikayesi :)
« Yanıtla #5 : 26 Kasım 2005, 01:29:17 »
işte ben buna mektup derim :)
Özgür Pekçağlıyan
Bilg.Müh.3
Çankaya Üniversitesi Go-Kart Topluluğu Yöentim Kurulu Bşk.Yrd.
www.gokart-tr.com

Çevrimdışı Torque

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5558
  • Cinsiyet: Bay
Bir ayrılık hikayesi :)
« Yanıtla #6 : 26 Kasım 2005, 18:22:06 »
ellerine sağlık