Gönderen Konu: sadece komik :))  (Okunma sayısı 810 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Torque

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5558
  • Cinsiyet: Bay
sadece komik :))
« : 26 Kasım 2005, 18:44:10 »
Adamın biri kitapçıya gider ve tezgahtara :
"Evin reisi erkektir adli kitap varmı?." diye sorar.
Tezgahtar:
"Maalesef beyefendi masal kitabı satmıyoruz."
 
 
=-=  kardeşler annelerinin karnında papaz kaçtı oynuyorlarmış,
derken diğeri ötekine seslenmiş hey kapı açılıyor demiş ötekide olsun ya gelen babamdır demiş. Diğeri değil deyince nerden anladın diye sormuş oda babam hiç yağmurluk giymezki demiş.
 
 
=-=  Berrin bir işe müracaat etmis, medeni halini sormuşlar.
- Bes yıldır dulum, iki çocuğum var, biri on diğeri iki yaşında...
- Küçük çoçuğunuz iki yaşında ve kocanız öleli beş yıl oldu öyle mi ?
- Evet, ama ben yaşıyorum!..