Gönderen Konu: fıkra ama birascık xxli :)  (Okunma sayısı 1422 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı duygu

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 2793
  • Cinsiyet: Bayan
fıkra ama birascık xxli :)
« : 19 Aralık 2005, 23:51:12 »
18 yaşındaki kız, annesine iki aydır adet görmediğini söyler. Annesi,
çok tedirgin olur ve eczaneye bir hamilelik testi almaya gider.  Sonuçlar kızın hamile olduğunu gösterir.
 Anne çıldırmıştır, bağırır çağırır ve "bunu yapan hangi domuz, bilmek istiyorum" der.
Kız telefon açar ve yarım saat içinde bir Ferrari evin önünde durur,  içinden hafif kırlaşmış saçları ve çok pahalı bir
elbisenin içinde manyak yakışıklı bi adam iner ve kapıdan içeri girer.
Anne baba ve kızla beraber otururlar. Herif, "kızınız durumu anlattı
kişisel durumumdan dolayı kızınızla evlenemem" der ancak tüm sorumluluğu
üzerime alıyorum." Eğer bir kız çocuğu doğarsa annesine bir ev, bir
yazlık villa ve 1 milyon dolarlık bir banka hesabı,eğer bir erkek çocuk
olursa birkaç fabrika ve bir milyon dolarlık bir hesap, eğer ikiz doğarsa
her ikisine de 500 bin Dolarlık hesap ve bir fabrika vereceğim", der.
"Ancak düşük olursa......" O zamana kadar sessizce bekleyen baba elini
dostça adamın omzuna koyar ve "O zaman tekrar s.....sin evladım" der.
:D


'Peace has never come from dropping bombs. Real peace comes from enlightenment and educating people to behave more in a divine manner.'    Carlos Santana

Çevrimdışı vipercann

  • The Ultimate Driving Machine
  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5371
  • Cinsiyet: Bay
  • İleti kişisi
    • http://www.hunomost.org.tr
fıkra ama birascık xxli :)
« Yanıtla #1 : 20 Aralık 2005, 00:14:30 »
eheu.. para işte ya...





Çevrimdışı Torque

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5558
  • Cinsiyet: Bay
fıkra ama birascık xxli :)
« Yanıtla #2 : 20 Aralık 2005, 01:23:54 »
"tekrar denersiniz evladım" olcaktı sonu.böyle ayıp olmuş. :D

Çevrimdışı Tunc_Ay

  • Hunomost
  • İleti: 748
  • Cinsiyet: Bay
    • http://www.efir.ws
fıkra ama birascık xxli :)
« Yanıtla #3 : 20 Aralık 2005, 15:59:50 »
eymiş ellerine sağlık :)
____________________Tunc_Ay Guliyev________________

Çevrimdışı rocknugur

  • Hunomost
  • İleti: 330
fıkra ama birascık xxli :)
« Yanıtla #4 : 20 Aralık 2005, 16:56:52 »
çok küsel :lol: