Gönderen Konu: ya deli bişey bunu mutlaka okuyun.özelliklede fenerliler...  (Okunma sayısı 997 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Torque

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5558
  • Cinsiyet: Bay
O SOLO MIO...
> >
> >Venedik'te gondolculuk yaparak  gecimini saglamaya
>çalisan Alberto, birgün
> >"O solo mio, o solo mio" diye  keyifle sarki
>söyleyip, kürek gekerken
> >yanina iki tane bilim adami gelir.  Adamlardan
>biri:
> >
> >"Bay Alberto, sizin yalniz  yasayan ve geçim
>sıkıntısı çeken birisi
> >oldugunuzu tespit ettik. Eger kabul  ederseniz
>bilimsel bir deney için
> >onbin dolar karsiliginda beyninizin yarisini  almak
>istiyoruz" der.
> >
> >Teklifi biraz düşünen Alberto  paranin cazibesine
>dayanamayip kabul eder.
> >Ertesi gün ameliyatla beynin  yarisi alinir.
>Iyilestikten sonra isine
> >baslayan Alberto'yu bilim adamlari  izlemeye
>baslarlar . Adamin
> >hareketlerinde hiçbir degisiklik yoktur . Fakat kürek çekerken
söyledigi
> >
> >"O solo mio" sarkisini "O solo , O  solo" diye
>söylemektedir >
> >Aradan birkaç hafta geçtikten sonra,  adamlar
>Albertonun yanina yeni bir
> >teklif ile gelirler. "Beyninin kalan  kimsinin
>yarisini da alalim, sana
> >yirmi bin dolar verelim ."
> >
> >Beynin yarisinin alinmasindan bir  zarar
>görmedigini düşünen Alberto
> >bunuda kabul eder. Kalan beynin yarisi da  alinir
>ve Alberto ise baslar
> >
> >  ..
> >
> >Yine haraketlerinde hiçbir  degisiklik yoktur.
>Sadece söyledigi sarki "O
> >so , O so" diye biraz daha  kisalmistir. Bir zaman
>sonra ayni bilim
> >adamlari beynin hepsini almak  karsiliginda elli bin dolar teklif
ederler
> >. Alberto bunu da kabul eder .  Beynin hepsi alinir
>ve Alberto ise baslar
> >..
> >
> >Svyledigi sarki Venedik sokaklarinda  yankilanir
> >
> >" Maaaziiinndeee bir taaarih  yataaaarrr, yaaaşaaa
>fenerbahhceeee..."

Çevrimdışı vipercann

  • The Ultimate Driving Machine
  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5371
  • Cinsiyet: Bay
  • İleti kişisi
    • http://www.hunomost.org.tr
ya deli bişey bunu mutlaka okuyun.özelliklede fenerliler...
« Yanıtla #1 : 21 Aralık 2005, 11:28:45 »
süpermiş onur.. valla bravo...





Çevrimdışı M. Aslan

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 2732
  • Cinsiyet: Bay
    • HUNOMOST
ya deli bişey bunu mutlaka okuyun.özelliklede fenerliler...
« Yanıtla #2 : 21 Aralık 2005, 19:11:29 »
bu ne yaa :shock:
Follow Aranel__ on Twitter