Gönderen Konu: Korsan Cd Satıcıları İle Diyaloglar (18+)  (Okunma sayısı 3819 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı M. Aslan

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 2732
  • Cinsiyet: Bay
    • HUNOMOST
Korsan Cd Satıcıları İle Diyaloglar (18+)
« : 24 Aralık 2005, 01:08:02 »
- pardon hocam sende skin - faithfulness var mı?
- porno var abi ister misin?
- yok saol istemez...*
- sarışın var esmer var abi...
- müzik arıyorum müzik!!!
- abi onlarda da müzik var.

-abi kapışma var mı sende??
-kapışma yokta, almanlar vividler falan var... hani el altından çıkarayım mı?

-abi sibel kekilli'nin altın ayı alan porno filmi var mı?
-yok. istersen civcivli var ondan veriyim.

-abi gripin geldi mi?
-biz ilaç satmıyoruz.
-abi ben müzik albümü olarak şey ettiydim.
-ben yabancı albüm satmıyorum.
-peki abi...

-abi, dün aldığım fifa cdsinin içinden izzet yıldızhan çıktı.
- dinle sen de, iyidir o!
- ?

-will smith var mi?
-dalga mi geciosun?
-nasi yani? haa var yani?
-git olum simitci orda tövbe tövbe....
-(bisey diyemeden uzaklasilir)

-muse var mı?
-hö ?!?!
-muse muse
-gel kardeşim (bir eli de omzuma attı samimiyet baabında) bak bunların hepsi müzik, seç beğen al.
-sağolasın abi.

- iced earth var mı abi..?
- bir sorayım kardeş.. selamiii, ice 4 var mı lannn?!

-alengirli biseyler var mı usta
-emmeli gömmeli diyon yani
-oha

- abi kapışma var mı? (bkz: snatch)
(korsan amca tezgah altından yeni cd'ler çıkartır)
- hayvanlı kapışma var, zencili kapışma var, sen nasıl bir şey istedin?

- tupac resurrection var mi?
- nee? ereksiyon mu?
- anan anan..

- bakire intiharlar var mı?
- var ama porno değil.
- olsun yine de porno olmayanından alayım ben bir tane..

- halka vaarmı sizde?
-yok.
(1 hafta sonra)
-merhaba...halka geldi mi ?
-yok ..gelmedi da...
(1 hafta sonra)
-iyi günler abi halka geldimi
-yook gelmedii...
( cd tezgahta görülür)
-e abi gelmiş işte... niye yok diyosun ?
-ha sen çember diyosuuun...var o var...
-???

- sims 2 geldi mi abi?
-simithski simitski. dur bakaım şuraya
-yok sims2 sims2
-heee tıhe simiths mı? al abla?
-yok abi oyun diyorum sims diyorum 2 diyorum
-e ne aratıyosun karrrrdeşiim o zaman simitihs diyosun (cdleri düzeltir) alalaal
-hasbinallaaaah

abi sizde red hot chili peppers varmı?
- ney?
- red hot chili pepers abi ...
- haa .. lan hüsamettin .. hiişştt hüsamm ... la hüsoo bizde red hot khillii peypirs varmı lan ?
- olacaktı abi ..
- mümkünse californication var...
- la hüsoo kaliforniyayı ver la kaliforniyayııı ...

- kolay gelsin, kapıdaki düşman var mı?
- yok birader ama istersen porno var... kapında düşmanın olur.
- ?

-abi bomfunk mc's var mı?
-ney?
-bomfunk mc's...
-yok kardeşim cd satıyoruz biz!
-peki abi...

- gemide varmı?
- gemide var , teknede var, sahilde var abi ....
- peki

abi, smashing machines var mi?
- yok be guzelim, dun bitti yarin yine getiririz..

- abi microcosmos var mi?
- selahattin lan mikrogazoz var mi bizde?
- bosver abi kactim ben.

- iyi gunler, mental ray var mi?
- yok be abi. ama max 3 var, yeni geldi.
("oha adam biliyo lan" dedirten $ok diyalogdur, saygi duymak gerekir.)

-usta nasıl bunun çekimi
-ben izledim devede nin aynisi
-(hadi canım sende)

- bu cube orjinal di mi
- yok abi sinama
- ha tamam o zaman
- yannız bildiğin sinamalardan değildir bizimki, kafa girmiyo*
- ..

-office 2000 var mı abi?
-var koçum buyur.
(sene 1999 aylardan temmuz'dur ve soru dalgasına sorulmuştur)

-abi pornolar bunlar mi?
-bak aralarinda hayvanli var, sen seversin.
-nasi yani?!?!?!

- ac/dc var mı?
- ne sidisi?
- ac/dc
- ha eysi disi

abi 1984 var mı?
- 84 var 85 var 86 var...
- hö?!?

-iced earth var mi ?
-yok be abim dördü gelmedi daha bize...

- abi program var, mp3 var. istermisin?
- yok sağol.
- (hafiften sesini kısarak) abi porno var.
- yok sağol..

- abi esaretin bedeli* var mı?
- pornolar şu tarafta.

-radiohead'in son cd'si var mı?
-yok ya o. radyo be$ var, caiptal hits var, number one volume be$ de geldi..
-hı yok, neyse..

- push the tempo var mı?
- ? huş dı pempo? o yok

- divx var mı?
- nasıl abi?
- divx diyorum...
- haaaaa.... ooo * kalmadı abi, haftaya bir daha uğra, gelmiş olur. matrix var ama istersen.
- neyse!

arkadaşla film bakarken yaşlı bi amca geldi tezgahtara sordu
-e şey hayvanlı varmı?
-humm bi dk amcacım(2 tezgah ileriye bağırır). lan selooo hayvanlı varmı hayvanlı amca istiyor.
mekan: sinanpaşa önü;

-arkadaş: abi eiffel 65 (eyfel sixty five) varmı?
-satıcı: o yoh yegenim ama $urada eiffel 65 (eyfel altmı$ be$), ondan verelim...

-kült filmler var mı?
-sen de mi kürtsün abi?memleket?
-yok kült film dedim...
-abi bi de kürt filmi satarsak bizim ağzımıza sıçarlar burda.
-peki.kolay gelsin...
Follow Aranel__ on Twitter


Çevrimdışı vipercann

  • The Ultimate Driving Machine
  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5371
  • Cinsiyet: Bay
  • İleti kişisi
    • http://www.hunomost.org.tr
Korsan Cd Satıcıları İle Diyaloglar (18+)
« Yanıtla #1 : 24 Aralık 2005, 13:01:58 »
- iyi gunler, mental ray var mi?
- yok be abi. ama max 3 var, yeni geldi.
("oha adam biliyo lan" dedirten $ok diyalogdur, saygi duymak gerekir.)

valla böle bi eleman var kızılayda.. nevzat abi diye.. adamda herşey var.. yüksel caddesinin başında limon bazaar varya..oralarda dolnır genelde.. o köşedeki sayısalcıya sorun gösterir size :D





Çevrimdışı Šafak

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 6885
  • Cinsiyet: Bay
    • msd
Korsan Cd Satıcıları İle Diyaloglar (18+)
« Yanıtla #2 : 24 Aralık 2005, 17:50:58 »
Cidden eskiden hiç bi şeyden anlamayan tipler vardı...

Bu olayların bi çoğu Kadıköy Doğubak'ta hergün her dakika yaşanmakta.
Elemenlar "abi her türlü film bulunur" gibi çok geniş kapsamlı konuşuyor. Bir gün "cüceli" sorucaz ama :D

Çevrimdışı vipercann

  • The Ultimate Driving Machine
  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5371
  • Cinsiyet: Bay
  • İleti kişisi
    • http://www.hunomost.org.tr
Korsan Cd Satıcıları İle Diyaloglar (18+)
« Yanıtla #3 : 24 Aralık 2005, 22:12:38 »
abi o değilde şimdi bi diyalog yazacam ama bunda yuh hayvan dedirten taraf müşteri ouyor... cidden eskiden bizim bi cd ci vardı  anlatmıştı...
işte bizim cd ci öle tezgah falan açmazdı..bilen alırdı bundan :) bizde bilioduk yani ayıptır sölemesi :).. neyse bi gün biri gelmiş buna.. böle çakal bi tip falanda değil..hatta utangaçmış biraz... abi demiş beni işte beni bilmemkim yolladı... sende hayvanlı falan varmış galiba demiş... neli var falan demiş... bizimide saymış işte hepsini... sora herif durmuş ve şu efsane soruyu sormuş...
- tamam abi onlar iyide KOALA lı var mı abi sende???

biz bunu duyduk zaten iptal olduk...hayır adamın aklına nerden gelirki koalalı.. o hayvancık böle okaliptüs ağacına sarılıp yapraklarını yer falan.. başkada bi atraksyonu yoktur yani... nerde gördünde nerden geldi aklına.. töbe töbe...





Çevrimdışı capon murat

  • Hunomost
  • İleti: 1095
    • http://www.muratbozkurt.com.tr
Korsan Cd Satıcıları İle Diyaloglar (18+)
« Yanıtla #4 : 25 Aralık 2005, 10:56:05 »
maslan bunnarı cok sevdim yaa.. saol..

ben cd satanları seviom, ilginc tipler.. onnarı sevelim, korualım, yasatalım,
gerekirse mumkun mertebe hemen dernek kurulmalı.. ismide mumkunse
korder ossun..
bulgarca şart..

Çevrimdışı Turan

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 771
  • Cinsiyet: Bay
  • I'm a nice guy with some nice dreams...
    • Şerifi vurdum
Korsan Cd Satıcıları İle Diyaloglar (18+)
« Yanıtla #5 : 26 Aralık 2005, 00:21:48 »
Koalalı he mi la? ahooyy...olsa heralde 3cd de fln verirlerdi,hayvan enerjiyi anca topluyo..."anca oluyo abi 3cdde, 5 e anlaşırız ama". :lol: ..
vodka-redbull içircen koalaya var ya..peehh...ormanda yaprak komaz...aklıma gelince kopuyorum. :lol:

Çevrimdışı rocknugur

  • Hunomost
  • İleti: 330
Korsan Cd Satıcıları İle Diyaloglar (18+)
« Yanıtla #6 : 26 Aralık 2005, 09:56:09 »
süper yaa özelliklede kült film bölümü