Gönderen Konu: neden?  (Okunma sayısı 1074 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı zeynep

  • Hunomost
  • İleti: 100
    • http://www.myspace.com/zeynepsidal
neden?
« : 25 Aralık 2005, 18:21:14 »
-Dolmuşlardaki fiyat tarifesinde "en kısa mesafe" neden indi-bindi olarak tabir edilir?Önce inilip sonra mı binilir? Bir terslik yok mudur?

-Bir bilgisayar programını kurarken neden "kabul ediorum" ya da "kabul etmiyorum" seçenekleri vardır? O kadar parayı bayılıp bir bilgisayar programı satın aldıktan sonra "kabul etmiyorum" seçeneğini işaretleyen bir takım saf kişiler mevcut mudur?

-Neden basketbolda "paylaşılamayan top" die bir terim vardır? Normalde basketçiler topu paylaşır mı? Kapanın elinde kalmaz mı?

-Neden ilanlarda "doktordan temiz araba" die yazılır? Hipokrat yemininde "arabamı temiz kullanacağım" şeklinde bir madde mi vardır?

-Neden mavi bir sebze veya meyve yoktur?

-Neden her yerde bir "Dostlar Kıraathanesi" vardır?

-Neden Türk filmlerinde üniversitede okuyan genci canlandıran karakterlerin tümü T cetveli taşır?

-Neden hemen hemen tüm spor haberlerini pencere markaları sunar?Sporla pencere arasındaki bağlantı nedir?

Çevrimdışı _VoLkAn_

  • Hunomost
  • İleti: 397
  • Cinsiyet: Bay
neden?
« Yanıtla #1 : 25 Aralık 2005, 18:33:13 »
sorularını yanıtlayan bir makale yazacağım  en yakın zmanda ilginç noktalara değinmişin 8)
Keep the change.

Çevrimdışı capon murat

  • Hunomost
  • İleti: 1095
    • http://www.muratbozkurt.com.tr
neden?
« Yanıtla #2 : 25 Aralık 2005, 19:07:11 »
yaa bende var bole bindene "?neden?"!
cok sorgulamamak lazım dior insan kendine soraları..

"ii de neden?" en sevdigim laflardandır..  :wink:
bulgarca şart..