Gönderen Konu: matrak :))) Yeni cep hizmetleri...  (Okunma sayısı 1494 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı TekTunc

  • Hunomost
  • İleti: 374
matrak :))) Yeni cep hizmetleri...
« : 24 Ekim 2005, 23:43:13 »
Hoşlandığınız ama öpemediğiniz birimi var, adını yaz bir boşluk bırak
2225'e  gönder , biz öpelim..

Gülme seni de öperiz.. ÖPCELL..

Selamlacell; selamın aleykum yazıp 7532'ye gönderin, aleyküm selam
cebinize  gelsin..

Muhabbetcell; "naber" yazıp 1515'e yollayın turkcell size "iyidir senden
naber" desin.

Ahiret yaz 2222'ye yolla! Ahiret soruları cebine gelsin! Soruları doğru
yanıtla, cennete giden ilk 5000 kişi arasına gir..

Cezacell; ceza yaz 3969'a yolla allah cezanı versin..

Acıktım yaz 6001 e gönder 1 adana 1 ayran cebine gelsin

Üşendim yazıp bir boşluk bırak ve üşendiğiniz konunun ilk kelimesini
yazarak  3292 ye gönder , türkcell yapacak birini yollayıp sizin yerinize
yaptırsın..

Petcell:öğretmek istediğiniz kelimeleri yazıp 6578 e msj atın evde
beslediğiniz kedi kuş köpek ve bilimum evcillere konuşmayı öğretelim...

Becell: Bunun konumuzla alakası yok reklam olsun diye gönderdik :)

Han cell yazip 0000 a gonderin gratel gelsin .:)))

Çevrimdışı M. Aslan

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 2732
  • Cinsiyet: Bay
    • HUNOMOST
matrak :))) Yeni cep hizmetleri...
« Yanıtla #1 : 25 Ekim 2005, 00:20:31 »
yuh ne la bunlar :shock:  baya ilginçmiş  :lol:
Follow Aranel__ on Twitter


Çevrimdışı TekTunc

  • Hunomost
  • İleti: 374
matrak :))) Yeni cep hizmetleri...
« Yanıtla #2 : 25 Ekim 2005, 00:22:06 »
:lol:  :lol:  :lol:

Çevrimdışı Šafak

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 6885
  • Cinsiyet: Bay
    • msd
matrak :))) Yeni cep hizmetleri...
« Yanıtla #3 : 25 Ekim 2005, 13:17:31 »
Bende bi aralar EscinCELL diye bir resim vardı... Turkcell hayvancığını böyle "yumuşak" bi hale getirmişler. Çok komikti ama formatlardan birinde zayi olmuş anlaşılan.

Çevrimdışı zerotwo

  • Hunomost
  • İleti: 1438
  • Cinsiyet: Bay
matrak :))) Yeni cep hizmetleri...
« Yanıtla #4 : 25 Ekim 2005, 13:30:39 »
muhuahuahuhauahuahaaaaaaa....
ERMAN SEVDİ

ı choose to fight , ı choose to win

Çevrimdışı cadisinem

  • Hunomost
  • İleti: 908
Re: matrak :))) Yeni cep hizmetleri...
« Yanıtla #5 : 25 Ekim 2005, 22:53:06 »
Alıntı yapılan: TekTunc
Hoşlandığınız ama öpemediğiniz birimi var, adını yaz bir boşluk bırak
2225'e  gönder , biz öpelim..

Gülme seni de öperiz.. ÖPCELL.
bunn degsık versıyonu(daha fenası) vardı bzm arkdslarda 3 sene once,yemıslermı yanı bzı  bz uydrduk dıe :oops:

Çevrimdışı Torque

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5558
  • Cinsiyet: Bay
matrak :))) Yeni cep hizmetleri...
« Yanıtla #6 : 26 Ekim 2005, 01:43:24 »
hancell gratel güzelmiş.ona koptum. :P

Çevrimdışı basarsoy

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 4235
  • Cinsiyet: Bay
  • Good Souls
matrak :))) Yeni cep hizmetleri...
« Yanıtla #7 : 26 Ekim 2005, 17:10:08 »
harika yaa  :D   :D
Başar