Gönderen Konu: Fıkra ama +18.ayıp biraz. :)  (Okunma sayısı 1390 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Torque

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5558
  • Cinsiyet: Bay
Fıkra ama +18.ayıp biraz. :)
« : 27 Ekim 2005, 23:33:06 »
Odanin birine 1 kadin, 1 ütü ve 1 gömlek koymuslar.
5 dakika içinde gömlegi ütüleyip, kadinla beraber olan kisi
kazanacakmis.


Japon, almis ütüyü eline gömlegi bir güzel ütülemis. Kadina
sira gelince süre bitmis.
Çikista: Bizde prensip budur demis: Önce is gelir.

Fransiz girmis ve hemen kadina saldirmis.
Ütüye sira gelince süre bitmis.
Çikista: Bizde prensip budur demis: Önce ask gelir.

Türk girmis.Girer girmez vermis kadina ütüyle gömlegi, o
ütülerken kadinin isini bitirmis ve kazanmis.
Çikista: Bizde prensip budur demis: Çalisani .... :))

Çevrimdışı M. Aslan

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 2732
  • Cinsiyet: Bay
    • HUNOMOST
Fıkra ama +18.ayıp biraz. :)
« Yanıtla #1 : 27 Ekim 2005, 23:46:05 »
zuhahahaa.. yerlere yattım wala :lol:
Follow Aranel__ on Twitter


Çevrimdışı vipercann

  • The Ultimate Driving Machine
  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5371
  • Cinsiyet: Bay
  • İleti kişisi
    • http://www.hunomost.org.tr
Fıkra ama +18.ayıp biraz. :)
« Yanıtla #2 : 28 Ekim 2005, 00:16:01 »
helal olsun türk e... ben olsam bende öle yapardım...





Çevrimdışı Fedakar

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 438
hay çok yaşayın yaa
« Yanıtla #3 : 28 Ekim 2005, 01:20:29 »
hem fıkrayı yazana hemde burak a teşekkur burak senin yorumlarınla iki kere guluom allahta senı guldursun okuduktan sona işte bende tam bunu yazardım dıom
Sürüncemeliden emekliye...
EMRE

Çevrimdışı vipercann

  • The Ultimate Driving Machine
  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5371
  • Cinsiyet: Bay
  • İleti kişisi
    • http://www.hunomost.org.tr
Re: hay çok yaşayın yaa
« Yanıtla #4 : 28 Ekim 2005, 01:36:31 »
Alıntı yapılan: Fedakar
hem fıkrayı yazana hemde burak a teşekkur burak senin yorumlarınla iki kere guluom allahta senı guldursun okuduktan sona işte bende tam bunu yazardım dıom

sağolasın kardeş.. allah hepimizi güldürsün işallah :)





Çevrimdışı mertcan

  • Hunomost
  • İleti: 29
Fıkra ama +18.ayıp biraz. :)
« Yanıtla #5 : 30 Ekim 2005, 00:57:13 »
bende sandım +18 dıyınce bısı var,ben bılıyodm zaten bunu,ben mı yaramazım ya yoksa  :roll:

Çevrimdışı TekTunc

  • Hunomost
  • İleti: 374
Fıkra ama +18.ayıp biraz. :)
« Yanıtla #6 : 31 Ekim 2005, 08:48:29 »
yapimda ve yayinda emegi gecen arkadaslara icten tesekkurlerimi sunuyorum:P cok guldum sayenizde (istanbul parktan yeni geldim kafam yerinde degil sacmaliyorm iste :P)