Gönderen Konu: Dünyayı su basarsa..  (Okunma sayısı 892 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Torque

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5558
  • Cinsiyet: Bay
Dünyayı su basarsa..
« : 27 Ekim 2005, 23:47:49 »
Bir sabah uyanıyoruz ve bir bakıyoruz ki dünya sular altında kalmış.
Su üstünde kalan tek kara parçası var; o da Türkiye. Koca gezegende 70
milyon Türk'ten başka kimse kalmamış.İlk tepkiler ne olurdu dersiniz?..

Buyurun bakalım......:

* Amma balık yeriz artık be!
* "Türk'ün Türk'ten başka dostu yok" derlerdi de inanmazdım.
* Ulan tam da 'Uluslararası İlişkiler' bölümünü kazanmıştık. Şansa bak!
* Artık ne ihracat kaldı ne de ithalat... Nihayet cari açığı, dış açığı
filan sıfırladık...
* Ülke olmak için ilk başvuran ilimiz Yalova oldu.
* Tarkan'ın İngilizce albümü raflarda kaldı...
* Bakanlar Kurulu kararı ile sularımız 12 bin mile çıkarıldı...
* Piyasaya sahte dolar ve Euro sürmekten tutuklanan kalpazanlar
kendileriyle dalga geçen polislere saldırdı...
* Ankara'da resmi temaslarda bulunan Fransa Cumhurbaşkanı Jack Şirak,
T.C. vatandaşı olmak için başvurdu. Şirak'ın Türkiye Birliği'ne
alınması
için referandum yapılacak...

* Stratejik açıdan hiçbir önemimiz kalmadı, ama artık ne önemi var.
* Ülkemizde bulunan yabancı turistler "Ne iş olsa yaparım abi" diyip
iş aramaya başladı.
* Apo "Atın beni denizlere" deyip sürekli ağlıyor komutanım!...
* Heyyooo!... Dünya Coğrafyası'ndan yırttık oğlum,dersler boş
geçecek...
* Edirne'den Ardahan'a gidilir mi be.. Dünyanın öteki ucu!!
* Ulan şimdi işin yoksa 4 yılda bir Olimpiyat düzenle.

Çevrimdışı vipercann

  • The Ultimate Driving Machine
  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5371
  • Cinsiyet: Bay
  • İleti kişisi
    • http://www.hunomost.org.tr
Dünyayı su basarsa..
« Yanıtla #1 : 28 Ekim 2005, 00:15:35 »
hemen her yerde yüzme kursu açılırdı...