Twitter adresimiz için buraya, Facebook adresimiz için buraya tıklayabilirsiniz.
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
LAAAAAAANNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Görende PS den başka bi haltla uğraşmıom sanacak. Neyse Canım çekti gitmeden Resident Evil'ı bitirem bare :twisted: