Twitter adresimiz için buraya, Facebook adresimiz için buraya tıklayabilirsiniz.
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
ben kıza çok tatlı yaa demiştim ama neyse.herkes çocuğa dedi sanırım.