Gönderen Konu: çok kral bi fıkra.ben bi saat güldüm şahsen.. :)  (Okunma sayısı 1603 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Torque

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5558
  • Cinsiyet: Bay
Camı Açmam Hocam
>
>Öğretmen derste Ahmet'e sorar;
>-Çocuğum hava çok sıcak naparsın ?
>-Camı açarım hocam..
>-otur len sıfır !
>Mehmet'e sorar..
>-Camı açarım hocam napayım ?
>-otur sana da sıfır !
> Ali'ye sorar..
>-Sizden izin alıp ceketimi çıkarırım hocam..
>-daha sıcak oğlum daha sıcak !
>-gravatımı gevşetirim hocam..
>-Oğlum Ali yanıyorsun yanıyorsun çok sıcak !
>-Gömleğimi çıkarırım hocam..
>-Yaw yanıyor ortalık sıcaktan duramıyorsun..
>-Hmm..Pantolonumu çıkarırım hocam..
>-Yaw Ali evladım, öyle bir sıcakki cehennem azabı gibi.. nefes
>alamıyorsun.. naparsın oğlum !
>Ali dayanamaz..
>-donumu indiririm g**ümü s**tiririm yine de o camı açmam hocam !!

Çevrimdışı aLPeR

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 1756
  • Cinsiyet: Bay
  • what if?
çok kral bi fıkra.ben bi saat güldüm şahsen.. :)
« Yanıtla #1 : 19 Kasım 2005, 20:53:41 »
Hakaten la süpermiş. Daha doğrusu KRALMIŞ
 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Çevrimdışı Fedakar

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 438
çok kral bi fıkra.ben bi saat güldüm şahsen.. :)
« Yanıtla #2 : 19 Kasım 2005, 21:13:56 »
:shock: super olmuş elıne saglık
 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Sürüncemeliden emekliye...
EMRE

Çevrimdışı M. Aslan

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 2732
  • Cinsiyet: Bay
    • HUNOMOST
çok kral bi fıkra.ben bi saat güldüm şahsen.. :)
« Yanıtla #3 : 19 Kasım 2005, 23:59:25 »
çok güzel puhahaaa :D
Follow Aranel__ on Twitter


Çevrimdışı aNTRoPiN GTi

  • Hunomost
  • İleti: 207
    • http://www.ophell.com
çok kral bi fıkra.ben bi saat güldüm şahsen.. :)
« Yanıtla #4 : 20 Kasım 2005, 00:34:38 »
harika ya o camı o saatten sonra kımse açmaz zaten doğru cevap :lol:  :lol:
THe HoRRoR GRaNDeuR
               KeNaN BaBaoĞLu

Çevrimdışı vipercann

  • The Ultimate Driving Machine
  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5371
  • Cinsiyet: Bay
  • İleti kişisi
    • http://www.hunomost.org.tr
çok kral bi fıkra.ben bi saat güldüm şahsen.. :)
« Yanıtla #5 : 20 Kasım 2005, 01:28:07 »
ben bunu biliodum... (gıcıklık olsun diye söledim)